5 клас

Дистанційне навчання

з 11.01. 2021 р. по 24.01. 2021р.

Доброго дня п'ятикласники  

Ми знову з вами працюємо в умовах вимушеного карантину. Заняття будуть проводитися в онлайн режимі. Для цього ви отримуєте повідомлення в створену групу.

Дехто з вас з різних причин може пропустити ці заняття. Допомогу і  завдання по цих темах ви знайдете на цій сторінці мого блогу.   


В нас розпочинається новий навчальний творчий проєкт. Проєкт 4 : " Виготовлення серветниці" 

Під час виготовлення  цього сувеніру ви маєте ознайомитися з технологією обробки  технологією обробки деревини.  Тобто ми маємо виготовити невеличкий виріб який буде корисний в нашому повсякденному житті . 

Хочу ще раз нагадати вдома  ніяких робіт по виготовленню виробів не проводити!

В вас достатньо буде часу на виготовлення цього виробу під час проведення уроків в школі
Для виконання цього завдання дається 10 уроків. 

Завдання до уроку  13.01.2021р.

НАГАДУВАННЯ:  Робочі зошити переглянути і привести в належний стан, при необхідності взяти новий.

1. Ознайомитися з матеріалом що є нижче.

2.  В робочих зошитах виконати ескізи тих виробів які вам сподобалися, іншими словами ви маєте вибрати той виріб, який ви маєте виготовити на уроках трудового навчання.

3. Коли прийдете в школу ви покажете , ось цей виріб я буду виготовляти, а в цьому завданні ви  виконуєте лише креслення виробу  в робочому зошиті , по можливості.
Хто з вас має можливість роздрукувати уподобаний вами зразок виробу,зробіть це.

4. Якщо в вас такої можливості не має , роздрукуємо схему в школі, коли прийдете на уроки.



Вибір об’єкта проектування, моделі-аналоги

В 18 ст. у Франції французька аристократія оприлюднила правила з етикету для серветки, деякими ми користуємося і досі. Потім серветки почали використовували і в повсякденному житті. Серветниця необхідна щоб серветки тримали форму і не губилися. Також вона використовується як елемент прикрашання святкового столу.

Серветниця може виготовлятися з найрізноманітніших матеріалів. Але витончені та довговічні виготовляють з листового металу або комбінації листового металу та дроту.

Вимоги

 Оскільки виріб декоративно-ужитковий (красивий і практичний одночасно), то серед вимог найпершими можна поставити естетичність та функціональність.

Наступні вимоги:
безпечність
- простота виготовлення
- екологічність
- економність
- оригінальність

Банк ідей:









2020 - 2021 навчальний рік

   
Статична іграшка

Банк ідей :


Робота під час карантину


24 вересня  -   04 жовтня  2020 року. 

01 жовтня 2020 року 

Доброго дня п'ятикласники

 Продовжуємо працювати під час карантину в домашніх умовах. Для подальшої нашої роботи пропоную вам переглянути матеріал який я вам підготував. Ми продовжуємо працювати над тим самим проектом " Статична іграшка ". Я думаю що ви вже підготували собі зразки виробу який ви будете виготовляти в школі , на уроках трудового навчання. Якщо хтось не зміг цього зробити пропоную вибрати собі малюнок для проєкту,    в школі на уроках ми роздрукуємо його і ви будете з ним виконувати свої завдання.

Для повторення матеріалу що вивчався і отримання нової інформації прошу по можливості переглянути матеріали подані нижче:


Всі запитання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934 

Гарного дня, міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !




24 вересня 2020 року 

Доброго дня п'ятикласники  

Ми з вами знову працюємо в умовах вимушеного карантину. Для проведення занять та отримання певної інформації створені групи по класах. В домашніх умовах дуже важко або  і взагалі неможливо провести практичне заняття. Через це я вам на період карантину рекомендував би підготувати матеріали для роботи в нормальних умовах, в школі , після закінчення карантину. 
Ми з вами в школі працюємо над навчальним проектом: " Статична іграшка" або іншими словами нерухома іграшка. Зразки виробів ви бачили на перших заняттях. 

Завдання  :

Для виконання цього вашого першого творчого проекту вам необхідно:
- підготувати лобзики ( про недоліки ваших лобзиків ми говорили на уроках в школі ),
ці недоліки лобзиків потрібно виправити. Для цього попросіть дорослих ( закріпити болтики щоб непрокручувалися самовільно, вирівняти дуги, закріпити ручки і інші несправності) ;
- підготувати фанеру або ДВП  (розміром як листочок паперу для друку. Можна в дома її зачистити шліфувальним папером).
- підготувати листочок копіювального паперу ; 
підготувати листочок шліфувального паперу ; 
- дві кнопочки для закріплення малюнка під час копіювання на фанеру;
- підготувати спецодяг ( фартушки).

Якщо маєте можливість підготуйте малюнки виробів і перекопіюйте їх на фанеру, в школі їх виготовимо. 

Ось поки що всі завдання з трудового навчання вам на перший робочий тиждень.



Якщо ви не занятті іншими справами перегляньте відео!

Відео до вивчення матеріалу по даній темі :  Ознайомтеся цікаво!







БАНК  ІДЕЙ:  Зразки виробів 


Всі запитання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934 

Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !









2019 - 2020 навчальний рік


Робота під час карантину

04.05.2020 року. 

Доброго дня п'ятикласники  

Завдання  на період 04.05. -  08.05. 2020 р.  


 Прохання : Виконати і  надіслати мені   завдання  за попередні навчальні  періоди! 

 ( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )

Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934 

Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи


і успіхів в навчанні !


ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 



27.04.2020 року

Доброго дня   п’ятикласники!


Завдання:  

1. Ознайомитися з матеріалом параграфа №9 підручника, стр. 50. ( дивіться нижче)
2. Дати письмово відповіді в робочих зошитах на перше і друге запитання в кінці параграфа.
    ( запитання не переписувати, тільки відповіді)

Виконавши завдання  сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.


Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися . 



Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 

tel. 0682098934 


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !




















ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 



21.04.2020 року

Доброго дня   п’ятикласники!



Продовжуємо працювати в умовах вимушеного карантину.  Карантин буде продовжено.
Отже навчальний рік будемо закінчувати дистанційно. Оцінювання вашої роботи буде здійснюватися теж дистанційно. Виконувати практичні завдання в домашніх умовах не всіх можливо. Через це працюємо над теоретичною частиною  з трудового навчання.

 Продовжуємо працювати над розділом :  "Види конструкційних матеріалів". 

    Тема вашого заняття : "Властивості конструкційних матеріалів "  


Завдання :   1.  Повторити та вивчити матеріал із параграфів 6 і 7 підручника (подано нижче).
                      2.  Дати письмово в робочих зошитах відповіді на запитання.
  Зверніть увагу :   Запитання не переписувати. Відповідь на кожне запитання має бути                                          по можливості короткою в вигляді одного або двох - трьох речень. 

Наприклад:    Відповідь 2.  Чим твердіший матеріал, тим менших розмірів лунка від кульки.

                      Це моя думка щодо відповіді  на це запитання,  а ви подумайте і напишіть  свою.  


Виконавши завдання  сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.

Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися . 



Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 

tel. 0682098934 


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !






















ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 



14.04.2020 року

Доброго дня   п’ятикласники!


 Пропоную вам повторити та  вивчити більш якісно  навчальний матеріал з розділу:  "Види конструкційних матеріалів". 

    Тема вашого заняття"Фанера та  ДВП "  


Завдання :   




1. Опрацювати матеріал з підручника .

2. Усно дати відповіді на запитання після параграфів.

3. Письмово дати відповіді міні - проекту № 3 ( Дивіться завдання нижче).





Виконай міні-проект у звичайному робочому  зошиті з трудового навчання.  Робочі зошити з виконаними завданнями зберігаємо.



Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .


              Запитання, виконанні завдання можна надсилати в Telegram , Viber,       
    tel. 0682098934



       

Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !




                 













   

Відео до вивчення матеріалу по даній темі :  Ознайомтеся цікаво!












ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 



06.04.2020 року

Доброго дня  п’ятикласники!

Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект  №2 «Побутові електроприлади в моєму житті». Завдання з елементами проектування, пов'язанні з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомтеся з параграфами та виконайте завдання.

Завдання : 

                   1.  Опрацювати матеріал з підручника .
                   2. Усно дати відповіді на запитання після параграфів.
                   3.  Письмово дати відповіді міні - проекту №2 за зразком.
                        

                                                Послідовність виконання міні-проекту  №2
          «Побутові електроприлади в моєму житті»

     1. Напиши, які можуть бути несправності побутових електроприладів.
     2. Які з перелічених дій не слід виконувати, щоб уникнути ураження електричним струмом?
    а). Витягнути електричну вилку з розетки, потягнувши за шнур.
    б). Стояти навпроти електричної розетки на відстані 1 м від неї.
    в). Вмикати подовжуючі пристрої
    г). Усі перераховані вище дії
     3. При виникненні пожежі потрібно телефонувати за номером … та викликати …?       
     4. Скласти послідовність твоїх дій при виявленні несправностей у побутовому електроприладі.
                       Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання.

  Питання переписувати не потрібно, і після кожного нього одразу давай відповідь.





Зразок:
                                                       07  квітня 2020 року
(дата відносна, ви ставите  свою коли виконуєте завдання)

Домашня робота

«Побутові електроприлади в моєму житті»

1.відповідь

2.відповідь

3.відповідь

4.відповідь




    Весь теоретичний матеріал взято з підручника Трудове навчання  5 клас 2013 р.       (Ходзицька,  Павич,                         Горобець, Безносюк)


  Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .

              Запитання, виконанні завдання можна надсилати в Telegram , Viber,       
    tel. 0682098934








       Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

      і успіхів в навчанні !





                                           

ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ 

   

30.03.2020 року

         
 Доброго дня , п’ятикласники!




Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект №1 «Сервірування святкового столу» та проект №2 «Побутові електроприлади в моєму житті». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомтеся з параграфами та виконайте завдання.

 Послідовність виконання міні-проекту №1 
«Сервірування святкового столу»


1    1 . Подумай та обери до якого свята ти збираєшся сервірувати стіл?
       2 . Скільки осіб чекаєш?
       3.  Створи ескіз сервірування столу до обраного свята на одну персону.
       4.  Склади серветку за запропонованим тобі способом ( за схемою ) і поклади в робочий зошит на перевірку.

   
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).

Питання переписувати не потрібно, і після кожного нього одразу давай відповідь.

Зразок виконання роботи:

30 березня 2020 року
(дату ви ставите свою коли виконуєте  завдання)



Домашня робота


«Сервірування святкового столу»

1.відповідь

2.відповідь

3.відповідь

4.відповідь






Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .


 Запитання, виконанні завдання можна надсилати в Telegram , Viber,       
    tel. 0682098934







Весь теоретичний матеріал взято підручника :  Трудове навчання  для 5 класу загальноосвітніх закладів.       авт. Ходзицька, Павич, Горобець, Безносюк 




 ПРАЦЮЄМО  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ   



16. 03. 2020 р.


Завдання для 5 класу (трудове навчання )



продовжуємо працювати над творчим проектом " КУХОННА ЛОПАТКА"



По можливості виготовляємо запланований виріб. Також прохання звернути увагу на підготовку матеріалів для виготовлення наступного творчого проекту:
"Макет транспортного засобу"

Матеріали до нового проекту .






Для виготовлення виробів із додатків  за вподобанням вибрати необхідну модель автомобіля   і за можливості роздрукувати  схему створити зображення . Перевести його на лист фанери і випиляти дані деталі з допомогою ручного лобзика . Під час пиляння необхідно дотримуватися всі правил безпечної праці, які вивчалися на уроках трудового навчання. З'єднати  деталі в виріб, зашліфувавши їх попередньо . Скріпити деталі за допомогою клею . Оздобити  виріб за вподобанням.

За неможливості виконати дану роботу пропоную вашій увазі інший варіант роботи над проектом.


Виготовлення макетів транспортних засобів із використанням картону або паперу.







Якщо є можливість  роздрукувати розгортку уподобаного автомобіля  і зібрати вибраний макет транспортного засобу попередньо нанести клей в необхідних місцях.

       При неможливості надрукувати необхідну розгортку, можна накреслити самостійно розгортку будь якого транспортного засобу який вам до вподоби і спробувати його зібрати  .



Гарних вам поробок і задоволення від виконаної роботи.



Працюємо  протягом навчального  року


Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки



Проект 1:     Статична іграшка










Основна технологія: технологія  обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)





БАНК  ІДЕЙ:  Зразки виробів 









Проект 2:    Підставка під гарячий посуд 










Основна технологія: технологія  обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)





БАНК  ІДЕЙ:  Зразки підставок










Проект 3:    Ялинкова прикраса













Основна технологія:  технологія  ажурного випилювання






БАНК  ІДЕЙ: зразки виробів




Проект 4:   Серветниця










Основна технологія: технологія  ажурного випилювання



БАНК  ІДЕЙ:  зразки виробів









Проект 5 :  Кухонне приладдя (лопатка кухонна)





Основна технологія:  технологія  обробки деревини









                               Схеми кухонних лопаток





                             





Проект 6:

Макет транспортного засобу



Основна технологія: технологія обробки деревини





БАНК  ІДЕЙ:   Зразки виробів









Немає коментарів:

Дописати коментар