Дистанційне навчання
з 11.01. 2021 р. по 24.01. 2021р.
Доброго дня п'ятикласники
Ми знову з вами працюємо в умовах вимушеного карантину. Заняття будуть проводитися в онлайн режимі. Для цього ви отримуєте повідомлення в створену групу.
Дехто з вас з різних причин може пропустити ці заняття. Допомогу і завдання по цих темах ви знайдете на цій сторінці мого блогу.
В нас розпочинається новий навчальний творчий проєкт. Проєкт 4 : " Виготовлення серветниці"
Під час виготовлення цього сувеніру ви маєте ознайомитися з технологією обробки технологією обробки деревини. Тобто ми маємо виготовити невеличкий виріб який буде корисний в нашому повсякденному житті .
Хочу ще раз нагадати вдома ніяких робіт по виготовленню виробів не проводити!
В вас достатньо буде часу на виготовлення цього виробу під час проведення уроків в школіДля виконання цього завдання дається 10 уроків.
Завдання до уроку 13.01.2021р.
НАГАДУВАННЯ: Робочі зошити переглянути і привести в належний стан, при необхідності взяти новий.
1. Ознайомитися з матеріалом що є нижче.
2. В робочих зошитах виконати ескізи тих виробів які вам сподобалися, іншими словами ви маєте вибрати той виріб, який ви маєте виготовити на уроках трудового навчання.
3. Коли прийдете в школу ви покажете , ось цей виріб я буду виготовляти, а в цьому завданні ви виконуєте лише креслення виробу в робочому зошиті , по можливості.Хто з вас має можливість роздрукувати уподобаний вами зразок виробу,зробіть це.
4. Якщо в вас такої можливості не має , роздрукуємо схему в школі, коли прийдете на уроки.
Вибір об’єкта проектування, моделі-аналоги
В 18 ст. у Франції французька аристократія оприлюднила правила з етикету для серветки, деякими ми користуємося і досі. Потім серветки почали використовували і в повсякденному житті. Серветниця необхідна щоб серветки тримали форму і не губилися. Також вона використовується як елемент прикрашання святкового столу.
Серветниця може виготовлятися з найрізноманітніших матеріалів. Але витончені та довговічні виготовляють з листового металу або комбінації листового металу та дроту.
Вимоги
Оскільки виріб декоративно-ужитковий (красивий і практичний одночасно), то серед вимог найпершими можна поставити естетичність та функціональність.
Наступні вимоги:- безпечність- простота виготовлення- екологічність- економність- оригінальність
Банк ідей:
2020 - 2021 навчальний рік
Статична іграшка
Банк ідей :
1. снігурка
Робота під час карантину
24 вересня - 04 жовтня 2020 року.
01 жовтня 2020 року
Доброго дня п'ятикласники
Продовжуємо працювати під час карантину в домашніх умовах. Для подальшої нашої роботи пропоную вам переглянути матеріал який я вам підготував. Ми продовжуємо працювати над тим самим проектом " Статична іграшка ". Я думаю що ви вже підготували собі зразки виробу який ви будете виготовляти в школі , на уроках трудового навчання. Якщо хтось не зміг цього зробити пропоную вибрати собі малюнок для проєкту, в школі на уроках ми роздрукуємо його і ви будете з ним виконувати свої завдання.
Для повторення матеріалу що вивчався і отримання нової інформації прошу по можливості переглянути матеріали подані нижче:
1. відео випилювання лобзиком
Всі запитання надсилати в Telegram , Viber, tel. 0682098934
Гарного дня, міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботиі успіхів в навчанні !
Всі запитання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Гарного дня, міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
24 вересня 2020 року
Доброго дня п'ятикласники
Ми з вами знову працюємо в умовах вимушеного карантину. Для проведення занять та отримання певної інформації створені групи по класах. В домашніх умовах дуже важко або і взагалі неможливо провести практичне заняття. Через це я вам на період карантину рекомендував би підготувати матеріали для роботи в нормальних умовах, в школі , після закінчення карантину. Ми з вами в школі працюємо над навчальним проектом: " Статична іграшка" або іншими словами нерухома іграшка. Зразки виробів ви бачили на перших заняттях.
Завдання :
Для виконання цього вашого першого творчого проекту вам необхідно:- підготувати лобзики ( про недоліки ваших лобзиків ми говорили на уроках в школі ),ці недоліки лобзиків потрібно виправити. Для цього попросіть дорослих ( закріпити болтики щоб непрокручувалися самовільно, вирівняти дуги, закріпити ручки і інші несправності) ;- підготувати фанеру або ДВП (розміром як листочок паперу для друку. Можна в дома її зачистити шліфувальним папером).- підготувати листочок копіювального паперу ; - підготувати листочок шліфувального паперу ; - дві кнопочки для закріплення малюнка під час копіювання на фанеру;- підготувати спецодяг ( фартушки).
Якщо маєте можливість підготуйте малюнки виробів і перекопіюйте їх на фанеру, в школі їх виготовимо.
Ось поки що всі завдання з трудового навчання вам на перший робочий тиждень.
Якщо ви не занятті іншими справами перегляньте відео!
БАНК ІДЕЙ: Зразки виробів
Всі запитання надсилати в Telegram , Viber, tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботиі успіхів в навчанні !
Всі запитання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
2019 - 2020 навчальний рік
Робота під час карантину
04.05.2020 року.
Доброго дня п'ятикласники
Завдання на період 04.05. - 08.05. 2020 р.
Прохання : Виконати і надіслати мені завдання за попередні навчальні періоди!
( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )
04.05.2020 року.
Прохання : Виконати і надіслати мені завдання за попередні навчальні періоди!
( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
27.04.2020 року
Доброго дня п’ятикласники!
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом параграфа №9 підручника, стр. 50. ( дивіться нижче)
2. Дати письмово відповіді в робочих зошитах на перше і друге запитання в кінці параграфа.
( запитання не переписувати, тільки відповіді)
Виконавши завдання сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.
Доброго дня п’ятикласники!
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом параграфа №9 підручника, стр. 50. ( дивіться нижче)
2. Дати письмово відповіді в робочих зошитах на перше і друге запитання в кінці параграфа.
( запитання не переписувати, тільки відповіді)
Виконавши завдання сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
21.04.2020 року
Доброго дня п’ятикласники!
Продовжуємо працювати в умовах вимушеного карантину. Карантин буде продовжено.
Отже навчальний рік будемо закінчувати дистанційно. Оцінювання вашої роботи буде здійснюватися теж дистанційно. Виконувати практичні завдання в домашніх умовах не всіх можливо. Через це працюємо над теоретичною частиною з трудового навчання.
Доброго дня п’ятикласники!
Продовжуємо працювати в умовах вимушеного карантину. Карантин буде продовжено.
Отже навчальний рік будемо закінчувати дистанційно. Оцінювання вашої роботи буде здійснюватися теж дистанційно. Виконувати практичні завдання в домашніх умовах не всіх можливо. Через це працюємо над теоретичною частиною з трудового навчання.
Продовжуємо працювати над розділом : "Види конструкційних матеріалів".
Тема вашого заняття : "Властивості конструкційних матеріалів "
Продовжуємо працювати над розділом : "Види конструкційних матеріалів".
Тема вашого заняття : "Властивості конструкційних матеріалів "
Завдання : 1. Повторити та вивчити матеріал із параграфів 6 і 7 підручника (подано нижче).
2. Дати письмово в робочих зошитах відповіді на запитання.
Зверніть увагу : Запитання не переписувати. Відповідь на кожне запитання має бути по можливості короткою в вигляді одного або двох - трьох речень.
Наприклад: Відповідь 2. Чим твердіший матеріал, тим менших розмірів лунка від кульки.
Це моя думка щодо відповіді на це запитання, а ви подумайте і напишіть свою.
Виконавши завдання сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
Завдання : 1. Повторити та вивчити матеріал із параграфів 6 і 7 підручника (подано нижче).
2. Дати письмово в робочих зошитах відповіді на запитання.
Зверніть увагу : Запитання не переписувати. Відповідь на кожне запитання має бути по можливості короткою в вигляді одного або двох - трьох речень.
Наприклад: Відповідь 2. Чим твердіший матеріал, тим менших розмірів лунка від кульки.
Це моя думка щодо відповіді на це запитання, а ви подумайте і напишіть свою.
Виконавши завдання сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
14.04.2020 року
Доброго дня п’ятикласники!
Доброго дня п’ятикласники!
Пропоную вам повторити та вивчити більш якісно навчальний матеріал з розділу: "Види конструкційних матеріалів".
Тема вашого заняття : "Фанера та ДВП "
Пропоную вам повторити та вивчити більш якісно навчальний матеріал з розділу: "Види конструкційних матеріалів".
Тема вашого заняття : "Фанера та ДВП "
Завдання :
1. Опрацювати матеріал з підручника .
2. Усно дати відповіді на запитання після параграфів.
3. Письмово дати відповіді міні - проекту № 3 ( Дивіться завдання нижче).
Завдання :
2. Усно дати відповіді на запитання після параграфів.
3. Письмово дати відповіді міні - проекту № 3 ( Дивіться завдання нижче).
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання можна надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
і успіхів в навчанні !
Відео до вивчення матеріалу по даній темі : Ознайомтеся цікаво!
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
06.04.2020 року
Доброго дня п’ятикласники!
Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект №2 «Побутові електроприлади в моєму житті». Завдання з елементами проектування, пов'язанні з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомтеся з параграфами та виконайте завдання.
Завдання :
Доброго дня п’ятикласники!
Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект №2 «Побутові електроприлади в моєму житті». Завдання з елементами проектування, пов'язанні з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомтеся з параграфами та виконайте завдання.
1. Опрацювати матеріал з підручника .
2. Усно дати відповіді на запитання після параграфів.
3. Письмово дати відповіді міні - проекту №2 за зразком.
Послідовність виконання міні-проекту №2
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
30.03.2020 року
Доброго дня , п’ятикласники!
Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект №1 «Сервірування святкового столу» та проект №2 «Побутові електроприлади в моєму житті». Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням. Ознайомтеся з параграфами та виконайте завдання.
30.03.2020 року
Послідовність виконання міні-проекту №1
«Сервірування святкового столу»
1 1 . Подумай та обери до якого свята ти збираєшся сервірувати стіл?
2 . Скільки осіб чекаєш?
3. Створи ескіз сервірування столу до обраного свята на одну персону.
4. Склади серветку за запропонованим тобі способом ( за схемою ) і поклади в робочий зошит на перевірку.
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати не потрібно, і після кожного нього одразу давай відповідь.
Зразок виконання роботи:
30 березня 2020 року
(дату ви ставите свою коли виконуєте завдання)
Домашня робота
«Сервірування святкового столу»
1.відповідь
2.відповідь
3.відповідь
4.відповідь
Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
Запитання, виконанні завдання можна надсилати в Telegram , Viber,
tel. 0682098934
Послідовність виконання міні-проекту №1
«Сервірування святкового столу»
1 1 . Подумай та обери до якого свята ти збираєшся сервірувати стіл?
2 . Скільки осіб чекаєш?
3. Створи ескіз сервірування столу до обраного свята на одну персону.
4. Склади серветку за запропонованим тобі способом ( за схемою ) і поклади в робочий зошит на перевірку.
Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).
Питання переписувати не потрібно, і після кожного нього одразу давай відповідь.
Зразок виконання роботи:
30 березня 2020 року
(дату ви ставите свою коли виконуєте завдання)
Домашня робота
«Сервірування святкового столу»
1.відповідь
2.відповідь
3.відповідь
4.відповідь
Весь теоретичний матеріал взято підручника : Трудове навчання для 5 класу загальноосвітніх закладів. авт. Ходзицька, Павич, Горобець, Безносюк
Весь теоретичний матеріал взято підручника : Трудове навчання для 5 класу загальноосвітніх закладів. авт. Ходзицька, Павич, Горобець, Безносюк
ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
16. 03. 2020 р.
Завдання для 5 класу (трудове навчання )
продовжуємо працювати над творчим проектом " КУХОННА ЛОПАТКА"
По можливості виготовляємо запланований виріб. Також прохання звернути увагу на підготовку матеріалів для виготовлення наступного творчого проекту:
"Макет транспортного засобу"
Матеріали до нового проекту .
Для виготовлення виробів із додатків за вподобанням вибрати необхідну модель автомобіля і за можливості роздрукувати схему створити зображення . Перевести його на лист фанери і випиляти дані деталі з допомогою ручного лобзика . Під час пиляння необхідно дотримуватися всі правил безпечної праці, які вивчалися на уроках трудового навчання. З'єднати деталі в виріб, зашліфувавши їх попередньо . Скріпити деталі за допомогою клею . Оздобити виріб за вподобанням.
За неможливості виконати дану роботу пропоную вашій увазі інший варіант роботи над проектом.
Виготовлення макетів транспортних засобів із використанням картону або паперу.
Якщо є можливість роздрукувати розгортку уподобаного автомобіля і зібрати вибраний макет транспортного засобу попередньо нанести клей в необхідних місцях.
При неможливості надрукувати необхідну розгортку, можна накреслити самостійно розгортку будь якого транспортного засобу який вам до вподоби і спробувати його зібрати .
Гарних вам поробок і задоволення від виконаної роботи.
Працюємо протягом навчального року
Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки
Проект 1: Статична іграшка |
Основна
технологія: технологія обробки деревинних
матеріалів (ДВП, фанера)
БАНК ІДЕЙ: Зразки виробів
Проект 2: Підставка під гарячий посуд |
Основна
технологія: технологія обробки
деревинних матеріалів (ДВП, фанера)
БАНК ІДЕЙ: Зразки підставок
Проект 3: Ялинкова прикраса |
Основна
технологія: технологія ажурного випилювання
БАНК ІДЕЙ: зразки виробів
Проект 4: Серветниця |
Основна
технологія: технологія ажурного
випилювання
БАНК ІДЕЙ: зразки виробів
Проект
5 : Кухонне приладдя
(лопатка кухонна)
|
Основна
технологія: технологія обробки деревини
БАНК ІДЕЙ: Зразок виготовлення творчого проекту
Проект 6: |
Основна
технологія: технологія обробки деревини
БАНК ІДЕЙ: Зразки виробів
Немає коментарів:
Дописати коментар