6 клас

Дистанційне навчання

з 11.01. 2021 р. по 24.01. 2021р.

Доброго дня шестикласники  

Ми знову з вами працюємо в умовах вимушеного карантину. Заняття будуть проводитися в онлайн режимі. Для цього ви отримуєте повідомлення в створену групу.

Дехто з вас з різних причин може пропустити ці заняття. Допомогу і  завдання по цих темах ви знайдете на цій сторінці мого блогу.   


В нас розпочинається новий навчальний творчий проєкт. Проєкт 4 : " Виготовлення сувенірної сокирки" 

Під час виготовлення  цього сувеніру ви маєте ознайомитися з технологією обробки тонколистового металу і технологією обробки деревини.  Тобто ми маємо виготовити невеличкий сувенір. 

Хочу ще раз нагадати вдома  ніяких робіт по виготовленню виробів не проводити!

В вас достатньо буде часу на виготовлення цього виробу під час проведення уроків в школі
Для виконання цього завдання дається 8 уроків. 
Матеріал для роботи отримаєте в школі на уроках.

Завдання до уроку  13.01.2021р.

НАГАДУВАННЯ:  Робочі зошити переглянути і привести в належний стан, при необхідності взяти новий.

1. Ознайомитися з матеріалом що є нижче.

2.  В робочих зошитах виконати ескізи тих виробів які вам сподобалися, іншими словами ви маєте вибрати той виріб, який ви маєте виготовити на уроках трудового навчання.

3. Коли прийдете в школу ви покажете , ось цей виріб я буду виготовляти, а в цьому завданні ви  виконуєте лише креслення виробу  в робочому зошиті.

Креслення сокирки за зразком учителя

(Виконати максимально точно ескіз у зошиті за креслеником, звернути увагу на товщину ліній, розташування чисел, стрілки)



Якщо ви хочете виготовити  інший зразок виробу , виконуєте кресленик іншого виробу, за розмірами свого виробу


Банк ідей для виготовлення сувеніру:

Сокирки





Зразки виробів " Сувенірна сокирка "

 





Запитання      надсилати в Telegram  або   Viber, 
tel. 0682098934 

Гарного дня ,  міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !


На наступний  тиждень буде ще завдання , слідкуйте.







2020 - 2021 навчальний рік

Робота під час карантину

24 вересня  -   04 жовтня  2020 року. 


Доброго дня шестикласники  

     Ми з вами знову працюємо в умовах вимушеного карантину. Для проведення занять та отримання певної інформації створені групи в Viber  по класах. В домашніх умовах дуже важко або напевно декому  і взагалі неможливо виконати практичну роботу. 
   Ви знаєте що ми в школі на уроках трудового навчання розпочали працювати над навчальним проектом " Головоломка з дроту ".
   Зразки виробів ви бачили на перших заняттях.  На останньому занятті була розпочата робота з виготовлення такої головоломки . На уроках ви навчилися вирівнювати дріт, розмічати заготовки , розрізати дріт на частинки, та вигинати дріт за необхідними контурами виробу. 
    Проте практики для виконання якісних виробів в вас дуже мало і ці вироби не завжди відповідають тим які зображені на схемах.  
    Для подальшої нашої роботи та виготовлення вами тільки якісної продукції, я пропоную:

  Завдання на 30. 09. 2020 року.

 -  переглянути схеми головоломок, подані нижче . Знайти ту яку ми виконували в школі на уроці.  Хто  не виконав в робочому зошиті таку схему виробу , взяти необхідні інструменти для креслення і виконати цю роботу.
- підібрати для себе ще одну схему нової головоломки, яка вам сподобалася і накреслити її
в робочому зошиті.
- в зошиті пишемо 30 вересня, домашня робота, тема : " Виготовлення головоломки з дроту". Креслимо  схему із поданих мною зразків з допомогою тільки олівця ( не ручкою )
По цій схемі ми з вами, коли ви прийдете в школу, будемо виготовляти ще один виріб.
- В школі я перевірю ваші креслення в зошитах і виставлю оцінки за вашу роботу.
- Якщо в когось є можливість виготовити головоломки в дома, можна їх виготовити, але перед цим порадьтеся обов'язково з дорослими. Ці роботи теж будуть оцінені.  

Без дозволу і нагляду дорослих робіт не проводити , ніякі інструменти,  не використовуйте !








Ви вільні - перегляньте відео:




Запитання      надсилати в Telegram  або   Viber, 
tel. 0682098934 

Гарного дня ,  міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !


На слідуючий  тиждень буде ще завдання , слідкуйте.






2020 -  2021 навчальний рік

Робота під час карантину  







2019 -  2020 навчальний рік

Робота під час карантину

04.05.2020 року. 

Доброго дня шестикласники  

Завдання  на період 04.05. -  08.05. 2020 р.  


 Прохання : Виконати і  надіслати мені   попередні  завдання ! 

 ( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )

Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934 

Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи


і успіхів в навчанні !


Робота під час карантину

27.04.2020 року. 

Доброго дня шестикласники  


Завдання :   

1. Ознайомитися з матеріалом параграфа №7 підручника, стр. 65. ( дивіться нижче)
2. Дати письмово відповіді в робочих зошитах на перше і друге запитання в кінці параграфа. ( запитання не переписувати, тільки відповіді)


          Виконавши завдання  сфотографуйте свою роботу і надішліть на перевірку і оцінювання.



Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися . 

Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 

tel. 0682098934 



Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !





             

Робота під час карантину

21.04.2020 року. 

Доброго дня шестикласники  


Продовжуємо працювати в умовах вимушеного карантину.  Карантин буде продовжено.
Отже навчальний рік будемо закінчувати дистанційно. Оцінювання вашої роботи буде здійснюватися теж дистанційно. Виконувати практичні завдання в домашніх умовах не всіх можливо. Через це працюємо над теоретичною частиною  з трудового навчання.


Пропоную вам повторити та вивчити більш якісно навчальний матеріал з розділу: "Основи матеріалознавства".


Тема вашого заняття : " Властивості та виготовлення дроту, види дроту та його застосування" 



Матеріал по темі із підручника подано нижче. 

Завдання :   

Ознайомтеся з навчальним матеріалом з параграфа  5.

             В робочих зошитах дайте відповіді на запитання .

1. Яким способом отримують дріт діаметром менше 5 мм?
2. Які властивості повинен мати дріт залежно від його призначення?
3. У яких галузях народного господарства використовують дріт та вироби з нього?
4. Де найбільше застосовують мідний та алюмінієвий дроти?

Зверніть увагу:  Даючи відповіді на запитання,  самі запитання не переписувати. Відповіді даємо одним або двома реченнями .

Наприклад:  
Відповідь 4.  Мідний і алюмінієві дроти найбільше використовуються в  галузях господарства що пов'язані з електричним струмом. Ці метали дуже добре проводять електричний струм.

Це думка моя, ви напишіть свої.

Виконані роботи в своїх зошитах фотографуєте і надсилаєте на перевірку та оцінювання. 



Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .

Запитання та виконанні завдання  надсилати в :

Telegram , Viber , tel. 0682098934


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !
















Робота під час карантину
14.04.2020 року. 

Доброго дня шестикласники  


Пропоную вам повторити та вивчити більш якісно навчальний матеріал з розділу: "Основи матеріалознавства".
Тема вашого заняття : "Метали та їх властивості " 

Завдання : 



1. Опрацювати матеріал з підручника . ( подано нижче)



2. Усно дати відповіді на запитання після параграфа.



3. Письмово виконати завдання міні - проекту № 3 ( Дивіться завдання нижче).

                                                            Домашня робота.
                                                               Міні - проект 3.



з/п
Назва виробу
Назва металу
чи сплаву
Колір металу
Властивості металу
Примітка
1
Каструля 
алюміній 
білий 
добре проводить тепло 

2





3





4





5






Виберіть будь які 5 виробів з  металу і заповніть таблицю. Наприклад ( ложка, виделка, ключ , болт, гайка, пилочка до лобзика,  чайник і т. д. ).

                           В робочих зошитах креслимо табличку і заповнюємо її.



Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .


Запитання та виконанні завдання можна надсилати в :

Telegram , Viber , tel. 0682098934


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !


















 Робота під час карантину
06.04.2020 року.


Доброго дня шестикласники


Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 -го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект № 2
«Здоров’я та краса мого волосся».
Завдання з елементами проектування, пов'язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням .

ЗАВДАННЯ 

1.Прочитайте матеріал з підручника § 34 -35. 

2. Дайте усні відповіді на запитання в кінці параграфів.

3. Виконайте міні-проект №2



Послідовність виконання міні-проекту «Здоров'я та краса мого волосся»



1. Що впливає на стан здоров'я волосся?

2. Які вітаміни і мінерали необхідні для красивого і здорового волосся?

3. Яких небезпечних факторів для здорового волосся слід уникати?

4. На основі вивченого матеріалу проаналізуй, досліди та визнач тип свого волосся.

5. На основі виконаних досліджень заповни таблицю, яку попередньо накресли у зошиті.



Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів).

Питання переписувати не потрібно,  після кожного запитання одразу давай відповідь.


Зразок:
8 квітня 2020 р.
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)

Домашня робота

"Здоров'я та краса мого волосся"

1.відповідь

2.відповідь 

3.відповідь 

4.відповідь 

5.відповідь 

Зошити зберігайте до часу коли закінчиться карантин і заняття будуть проводитися в звичайному режимі в школі.









 Весь теоретичний матеріал взято з підручника для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів 6 клас 2014 р. авт. В. К. Сидоренко, Д, В. Лебедєв, А. М. Гедзик, В. В. Юрженко

Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
                             Запитання та виконанні завдання    можна надсилати в :
                                                   Telegram  ,   Viber  ,           tel. 0682098934


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

і успіхів в навчанні !


  Робота під час карантину

30.03.2020 року.


Доброго дня  шестикласники

Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 -го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект  №1   «Охайне житло» .
Завдання з елементами проектування, пов’язані з життєдіяльністю та самообслуговуванням .


ЗАВДАННЯ   


Прочитайте матеріал з підручника § 29 -31. Дайте усні відповіді на запитання в кінці параграфів.

Виконайте міні-проект №1

Послідовність виконання міні-проекту «Охайне житло»
1.    Визнач параметри свого житла (скільки м2 має житло, кількість кімнат, додаткові приміщення, балкон тощо).
      2.     Визнач стан охайності житла.
      3.     Пригадай, як часто виконується генеральне прибирання твого житла.
      4.     Подумай, щоб тобі хотілось змінити у твоїй оселі (намалюй ескіз або зроби опис власної кімнати, якби ти її самостійно планував).
      5.     Склади план заходів з організації охайного житла (послідовність виконання генерального прибирання).

Виконай міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи                         зошит на 12 листів).

Питання переписувати непотрібно, і після кожного запитання одразу давай відповідь.

Зразок:


тридцять перше березня
(дата відносна, ви ставите свою коли робите завдання)
Домашня робота

«Охайне житло»


1.відповідь

2.відповідь

3.відповідь

4.відповідь

5.відповідь


Зошити зберігайте до часу коли закінчиться карантин і заняття будуть проводитися в звичайному режимі в школі.



















    Весь теоретичний матеріал взято з підручника для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів 6 клас 2014 р. авт. В. К. Сидоренко, Д, В. Лебедєв, А. М. Гедзик, В. В. Юрженко

Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
                             Запитання та виконанні завдання    можна надсилати в :
                                                   Telegram  ,   Viber  ,           tel. 0682098934


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

і успіхів в навчанні !


РОБОТА  ПІД ЧАС КАРАНТИНУ   




 16. 03. 2020р.


Трудове навчання ( технології )


6 клас :  


працюємо над творчим проектом " ПІДСТАВКА ПІД ГОРНЯТКО"

Виготовляємо запланований виріб як творчий проект із використанням чотирьох шарової фанери . Із попередніх виготовлених виробів ми вже вміємо виготовляти поробки із фанери.
Послідовність роботи як в будь якому іншому виробі. Розпочинається виконання проекту із планування наших дій та оцінки своїх можливостей, створення банку ідей , пошуку інформації,  її опрацювання. Можна використати і інші матеріали залежно від їх наявності та особистих вподобань.
Як приклад до створення даного творчого проекту додаю матеріал:


Дерев’яна підставка під гаряче


У цьому маленькому проекті об’єдналися моя любов до дерева і геометрії. Дуже проста у виготовленні і красива на вигляд підставка під гарячі страви – може бути не тільки потрібною річчю на кухні, але і відмінним подарунком!
Крок 1: Що нам знадобиться
1.      Суха гілка дерева. Я ніколи псую живі дерева, використовую тільки ті, що вже повалені. Гілка не повинна бути довгою, ми поріжемо її на 10 шматочків/дисків товщиною приблизно 6-7 мм.
2.      Шматок тканини / шкірозамінника 25 на 25 см. Я вибрала нейтральний колір, але будь яскравий колір буде виглядати відмінно – він буде просвічувати між дисками.
3.      Суперклей
4.      Наждачний папір
5.      Трохи часу


Крок 2: Наріжемо гілку і відшліфуємо
На цьому етапі важливо витримати товщину деревних дисків на одному рівні. Якщо якісь диски все ж вийшли трохи товщі, це не страшно, їх можна гарненько відшліфувати, поки товщина не буде вирівняна.
Якщо ви будете робити шліфовку, то краще шліфувати тільки одну сторону – зовнішню сторону, на яку будуть ставиться страви. Протилежна сторона буде приклеєна до основи підставки, і для склейки шершава поверхня краще за гладеньку.
Крок 3: Виріжемо тканину за формою
 Приклавши до тканини вирізані раніше диски, обведіть їх олівцем, і той що вийшов візерунок виріжте ножицями.



Крок 4: Клеїмо диски

    Тепер, використовуючи суперклей можна склеїти тканину з дерев'яними дисками, один за іншим. Клей бажано розмазати по всій поверхні того місця, на яке клеїться диск, але в теж час не дуже близько до країв, щоб клей за них не висовувався і не було видно.


Крок 5: Чекаємо поки клей схопиться










Якщо у вас є затискачі, то ви можете використовувати техніку, яку використовувала я (див. Фото). Для цього знадобиться тверда поверхня, затискачі і шматок фанери, який буде придавлює диски до тканини.
Мій клей схоплювався приблизно 2 години.



Крок 6: Останні штрихи



























Тепер можна обробити дерево спеціальною рідиною, щоб захистити його від грибків та комах, почекати пару годин поки вона не висохне і трохи відшліфувати.


Бажаємо успіхів в роботі.


Такий виріб виготовлений власноруч стане прикрасою будь - якого столу та захистить його поверхню від пошкодження гарячим посудом.
Повна версія опису цього виробу :http://doityourself.in.ua/2015/05/28/606/
      Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .
                             Запитання та виконанні завдання    можна надсилати в :
                                                   Telegram  ,   Viber  ,           tel. 0682098934


Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

і успіхів в навчанні !



Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки



    Проект 1: Головоломка з дроту

     Основна технологія: технологія обробки дроту

     Банк ідей:  



   Проект 2: Брелок

Основна технологія: технологія обробки тонколистового металу
Додаткова технологія: технологія  обробки дроту



   Банк ідей:


Проект 3:   Серветниця

Основна технологія: технологія обробки тонколистового металу
Додаткова технологія: технологія карбування 

 Банк ідей:





Проект 4: Сокирка

Основна технологія: технологія  обробки тонколистового металу
Додаткова технологія: технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП,Фанера)


Банк ідей:






Проект 5: Підставка під горнятко

Основна технологія: технологія обробки деревини
Додаткова технологія: технологія обробки тонколистового металу, обробка дроту


Банк ідей:





Проект 6: Декоративний свічник

Основна технологія:  технологія  обробки деревини
Додаткові технології: технологія обробки тонколистового металу, технологія обробки дроту 


Банк ідей:









1 коментар:

  1. Я хочу висловити велике спасибі Д-ру WALE за чудову роботу, яку він зробив для мене, допомагаючи мені зберегти мій шлюб, мій чоловік попросив лист на розлучення через те невелике непорозуміння, яке у нас було за останні кілька місяців, і я ніколи не хотіла цього, тому що я так люблю свого чоловіка, і всі наші інвестиції були спільним бізнесом, і я не хочу бути далеко від своєї сім’ї та двох своїх прекрасних дітей. Мій друг розповів мені про Д-ра Вейла і про те, як він також допоміг їй з її сімейними проблемами, тому мені довелося зв’язатися з ним, тому що я не хочу, щоб чоловік заповнював лист про розлучення, і я хочу зберегти свою сім’ю разом, і після зв’язку з ним я мені сказали, що мені потрібно зробити, і коли я збирався бачити результат, я зробив так, як доручив Д-Р WALE, і через кілька днів мій чоловік зателефонував мені і почав просити прощення, і це все було схоже на сон для мене, і ми ми знову живемо щасливо разом, і все завдяки Д-ру Вейлу. Зв’яжіться з ним сьогодні, щоб отримати допомогу в шлюбі за номером WhatsApp/Viber: +2347054019402 або електронною поштою: drwalespellhome@gmail.com

    ВідповістиВидалити