7 клас


Робота під час карантину


04.05.2020 року. 

Доброго дня семикласники  

Завдання  на період 04.05.   -  08.05. 2020 р.  


 Прохання : Виконати і  надіслати мені   завдання  за попередні навчальні  періоди! 

         ( Це для тих учнів хто з різних причин не надіслав їх для перевірки і оцінювання )

Запитання, виконанні завдання надсилати в Telegram , Viber, 
tel. 0682098934 

Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи


і успіхів в навчанні !






ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


28.04.2020 р.

Доброго дня  семикласники!

Тема нашого заняття на цей навчальний тиждень: "Пиляння деревини"                                                            
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом параграфа   8  з підручника, стр.  55   .       (поданим нижче)
2. Виконати тестові завдання по даній темі в робочих зошитах.
3. Виконанні завдання переслати для перевірки та оцінювання.




Запитання та виконанні завдання надсилати в :

Telegram, Viber , tel. 0682098934



Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

і успіхів в навчанні !


Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися . 




















ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


23.04.2020 р.

Доброго дня  семикласники!


Продовжуємо працювати в умовах вимушеного карантину. Всі наші заняття мають відбуватися дистанційно. А це означає що і оцінювання вашої роботи буде проводитися теж дистанційно.

Прохання зробити фото ваших робочих зошитів там де ви виконували завдання за попередні тижні та нові виконані завдання і переслати на перевірку і оцінювання.

Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом з підручника поданим нижче.
2. Виконати тестові завдання по даній темі в робочих зошитах.
3.Виконанні завдання переслати для перевірки та оцінювання.





   
Запитання  та виконанні завдання  надсилати в :

  Telegram, Viber ,    tel. 0682098934



Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

 і успіхів в навчанні !


Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .   









 Підручник :  Трудове навчання (для хлопців) : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б.М. Терещук,
 С.М. Дя ленко, В.М. Гащак, Р.М. Лещук. — Київ : Генеза, 2015. — 192 с. : іл.













 ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


15.04.2020 р.

Доброго дня  семикласники!


 Продовжуємо працювати в умовах карантину.  Пропоную вам повторити і більш детально ознайомитись з навчальним матеріалом з 1 - го розділу « Основи матеріалознавства».

Тема нашої роботи:  " Деревина та її властивості  . Пиломатеріали".

  ЗАВДАННЯ

     1. Ознайомтеся з матеріалами з  параграфа підручника. ( дивіться нижче)  
      2.  Дайте усні відповіді на запитання в кінці параграфу.
      3.  Виконайте завдання міні - проекту  3 .


                
  Домашня робота



міні - проект 3




1. Розгляньте малюнок .
2. Опишіть в робочих зошитах про застосування деревини як конструкційного матеріалу для будівництва та обладнання будинку і прибудинкової території. ( Три - чотири приклади дивлячись на даний малюнок).
3. Напишіть вашу думку чому таке широке місце застосування деревини в будівництві .





Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .   

   
Запитання  та виконанні завдання  надсилати в :

  Telegram, Viber ,    tel. 0682098934




Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи

 і успіхів в навчанні !




















                   ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


07.04.2020 р.

Доброго дня , семикласники!


Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект № 2 « Я - споживач » .  Завдання з елементами проектування, пов'язанні з життєдіяльністю та самообслуговуванням.

                                                     ЗАВДАННЯ 

     Ознайомтеся з параграфами, дайте усні відповіді на запитання в кінці    параграфів 
та виконайте завдання міні - проекту.

Послідовність виконання міні-проекту №2

«»Я - споживач 

1. Обери будь яку упаковку, що є вдома (вона має бути пустою). Розглянь етикетку та упаковку продовольчих або промислових товарів. Визнач, яку інформацію можна з них отримати. (назва товару, зазначена на етикетці, виробник товару, його адреса, складники товару, термін придатності, інформація про догляд за товаром). Етикетку вклади у зошит.

2. Чи містить етикетка, крім цифр і слів, інші зображення, знаки? Що вони означають?

3. Придумай та намалюй власну етикетку до обраного товару.


Виконайте міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведи зошит на 12 листів). 
Питання переписувати треба, і після кожного питання одразу давай відповідь.

Зразок:

Восьме квітня
(дата відносна, ти ставиш свою коли робиш завдання)

Домашня робота

Міні - проект №2 «Я-споживач»

1.відповідь

2.відповідь

3.відповідь

           Зошити зберігайте до часу коли закінчиться карантин і заняття будуть проводитися в звичайному режимі в школі.







обхват грудей
вітчизняний
міжнародний
США
Германія
Франція
84
42
XXS
8
36
38
88
44
XS
10
38
40
92
46
S
12
40
42
96
48
M
14
42
44
100
50
L
16
44
46
104
52
XL
18
46
48
108
54
XXL
20
48
50
112
56
XXXL
22
50
52




        

Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .      
Запитання  та виконанні завдання можна  надсилати в :
  Telegram, Viber ,    tel. 0682098934




       Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи
 і успіхів в навчанні !




                 ПРАЦЮЄМО ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


31.03.2020 р.

Доброго дня , семикласники!


Пропоную вам ознайомитись з навчальним матеріалом з 2 - го розділу «Технологія побутової діяльності та самообслуговування» та виконати міні-проект «Малярні роботи в побуті власними руками»  Завдання з елементами проектування, пов'язанні з життєдіяльністю та самообслуговуванням. 


                                              ЗАВДАННЯ

 Ознайомтеся з параграфами, дайте усні відповіді на запитання в кінці                         параграфів та виконайте завдання міні - проекту.


Послідовність виконання міні-проекту №1

«Малярні роботи в побуті власними руками»

          1.     Уяви, що тобі потрібно зробити ремонт. Визнач приміщення, в якому буде               проводитись ремонт (клас, кабінет, шкільна майстерня, власна кімната,                   квартира, будинок тощо).
          2.     Сплануй послідовність виконання малярних робіт. 
       
          3.   Намалюй ескіз або зроби детальний опис приміщення після ремонту.


   Виконайте міні-проект у звичайному зошиті з трудового навчання (або заведіть зошит на 12 листів).

  Питання переписувати не потрібно, і після кожного питання одразу давай                відповідь
 Зразок:
Дев’ятнадцяте березня

(дата відносна, ви ставите свою коли робите завдання)

Домашня робота

«Малярні роботи в побуті власними руками»

1.відповідь


2.відповідь


3.відповідь




    Зошити зберігайте до часу коли закінчиться карантин і заняття будуть проводитися в                  звичайному режимі в школі.













Весь теоретичний матеріал взятий з підручника трудове навчання (для хлопців) : підруч. для 7-го кл. загальноосвіт. навч. закл.     авт.  Б.М. Терещук, С.М. Дятленко, В.М. Гащак, Р.М. Лещук. — Київ : Генеза, 2015р.



                        Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .      
          Запитання  та виконанні завдання можна  надсилати в :  
Telegram, Viber , tel. 0682098934



       Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

      і успіхів в навчанні !





Працюємо під час карантину



16.03.2020 року.          
                                                             

 Завдання для 7 класу (трудове навчання )


  виготовляємо творчий проект " Рамка для фото "

Продовжимо  працювати над творчим проектом по виготовленню різної рамки  рамки для фото. Матеріалом для виготовлення даного проекту  являється тонка дощечка  із деревини або найдешевший і найдоступніший варіант шести шарова фанера. Для виконання даного проекту потрібен ручний лобзик . Розмітку проводимо або через копіювальний папір,  або роздруковуємо ескіз виробу і наклеюємо з допомогою клею-олівця на зачищену поверхню заготовки. Зовнішні краї виробу випилюємо за малюнком, а для внутрішніх отворів спочатку висвердлюємо отвори , потім теж їх вирізаємо згідно з малюнком. Після вирізання контурів виробу крайки  зачищаємо шліфувальним папером.  Потім виконуємо оздоблення відповідно до своїх уподобань і можливостей.


При неможливості виконати проект із використанням різьблення по деревині з допомогою ручного лобзика рамку для фото можна виконати із інших доступних матеріалів.

Для прикладу перегляньте відео : перейти до перегляду




                Слідкуйте за сторінкою, матеріал буде доповнюватися .      
Запитання  та виконанні завдання можна  надсилати в : 
Telegram, Viber , tel. 0682098934


       Міцного вам здоров'я, задоволення від виконаної роботи 

і успіхів в навчанні !





Розділ 1. Основи проектування, матеріалознавства та технології обробки




Проект 1: Органайзер 

Основна технологія: технологія  ручної обробки деревини
Додаткова технологія: технологія трафаретного розпису


Банк ідей :





Проект 2: Підставка  для спецій, прикрас, сувенірів, квітів

Основна  технологія:  технологія  ручної обробки деревини


Банк ідей :




Проект 3: Панно


Основна технологія: технологія оздоблення мозаїкою
Додаткова технологія: технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)





Банк ідей :



Проект 4: Рамка для фото

Основна технологія: технологія  оздоблення різьбленням
Додаткова технологія: технологія  ручної обробки деревини




Банк ідей :








Немає коментарів:

Опублікувати коментар